در دنیای مدرن امروز، نیروی انسانی در سازمان ها به مزیت رقابتی تبدیل شده است. کارکنان نامناسب، می توانند موجبات شکست کسب و کار را فراهم کنند ، کارکنان معمولی می توانند موجب حفظ کسب و کار ورسیدن به نقطه سر به سر شوند و کارکنان خوب می توانند حتی کسب و کارهای متوسط را اوج دهند. وفاداری معمولاٌ بوسیله سه عامل مشخص می گردد:
شناسایی و اعتقاد به اهداف ، ارزش ها و رسالت سازمان. تمایل به برعهده گرفتن فعالیت هایی که در وهله اول سازمان از آن منتفع می شود. تمایل به ماندن و ادامه دادن کار در سازمان.
این مجموعه که شامل 23 اسلاید پاورپوینت قابل ویرایش است به تبیین یکی دیگر از مهارت های مدیران اثربخش پرداخته و موضوعا زیر را مطرح نموده است.
فهرست مطالب:
1-مفهوم وفاداری سازمانی
2- اهمیت وفاداری سازمانی
3-اثرات بکارگیری رویکردهای مختلف در سازمان
4-انواع وفاداری
5-روش های ایجاد وفاداری در سازمان
6-پرسشنامه سنجش وفاداری سازمانی
7-منابع
تعداد مشاهده: 1174 مشاهده
کد فایل:19767
انتشار در:۱۴۰۱/۳/۶
حجم فایل ها:1.1 مگابایت
قابلیت ویرایش: دارد
تعداد صفحات: 22
فرمت فایل: پاورپوینت قابل ویرایش
پاورپوینت درمان های شناختی آلبرت آلیس
قیمت : 30,000 تومان
توضیحات بیشتر دریافت فایل
پاورپوینت درمان های رفتاری جوزف ولپی
پاورپوینت درمانهای مواجه سازی و غرقه سازیتوماس استمفل
پاورپوینت درمان های گشتالتی پرلز
قیمت : 20,000 تومان
درمان های وجودی یا اگزیستانسیالیزم
درمان های روانپویشی (روان درمانی آدلری-آلفرد آدلر)
درمان های روانکاوی
قیمت : 28,000 تومان
تعاریف و مقایسه نظریه های روان درمانی
تفسیر تست شخصیت چندوجهی مینه سوتا
قیمت : 90,000 تومان
همه چیز درباره درمان جدلی_رفتاری
انتخاب رشته کنکور سراسری و آزاد 1403
قیمت : 50,000 تومان
پاورپوینت فصل سوم کتاب مشاوره خانواده کیانوش زهرا کار و فروغ جعفری